پودر ماشین لباسشویی activex در استخدام شدن کارمندان بانک موثر است

تعداد کمی از مردم (البته به جز متخصصان) فکر می کنند که برای از بین بردن انواع مختلف آلاینده ها به مواد شیمیایی مختلفی نیاز است که همیشه در یک “بطری” با یکدیگر هماهنگ نمی شوند.

بنابراین وظیفه تولیدکنندگان نه تنها پر کردن پودر ماشین لباسشویی activex با اجزا و مواد افزودنی مختلف، بلکه تعیین ترکیب صحیح آنهاست.

و یک مصرف کننده صالح، با انتخاب پودر، باید تصمیم بگیرد که چه نوع نتیجه ای از شستشو انتظار دارد. از این گذشته، حتی بهترین پودرها نیز آلاینده های خاصی را با کارایی متفاوت شستشو می دهند.

آلودگی یک ماده پیچیده است که از اجزای آلی و معدنی تشکیل شده است، اما به طور مشروط، تمام آلودگی های خانگی را می توان به دو گروه بزرگ تقسیم کرد.

بزرگترین گروه آلودگی است که در فرآیند زندگی انسان شکل می گیرد. اینها ترشحات چربی و عرق، بقایای پوست لایه برداری شده، تعدادی باکتری هستند.

همه اینها یک لایه روغن نامحلول در آب روی سطح پارچه تشکیل می دهد که با گذشت زمان زرد می شود و مهمتر از همه، ذرات گرد و غبار و دوده را روی سطح آن جمع می کند به این ترتیب آلودگی رنگدانه-روغن ایجاد می شود.

دومین نوع رایج لکه، لکه های مواد غذایی است آنها به نوبه خود به چهار گروه تقسیم می شوند: لکه های روغن و چربی، نشاسته و فیبر، لکه های پروتئین (شیر، خون، تخم مرغ، بستنی) و لکه های رنگی (قهوه، چای، کاکائو، سبزیجات و میوه ها، شراب و غیره).

لکه‌های چربی، روغن، نشاسته و برخی از لکه‌های پروتئینی در ابتدا بدون رنگ یا کمی مایل به زرد هستند، اما به مرور زمان زرد می‌شوند و با جذب گرد و غبار و دوده، به شدت روی پارچه ظاهر می‌شوند.

ما کثیفی های زیادی از محیط جمع می کنیم، این شامل گرد و غبار، دوده و سایر محصولات حاصل از احتراق ناقص از اتومبیل ها و نیروگاه های حرارتی، نمک حاصل از تصفیه جاده ها و گازهای گلخانه ای صنعتی، روغن های معدنی و مصنوعی، گیاهان، گرده گیاهان و غیره است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.