سرامیک کف فتوحی هرگز کثیف نمی شود

در حقیقت یکی از دلایل استفاده از سرامیک کف فتوحی، ضد آب بودن آن است.

این ماده دارای یک لایه محافظ در بالای آن است که آن را در برابر لکه و آب مقاوم می کند.

این امر به ویژه در حمام ها و آشپزخانه ها ضروری است، جایی که کاشی و سرامیک به میزان قابل توجهی نسبت به سایر مواد دوام می آورد.

همچنین در شرایط رطوبتی بالا مقاومت می کند، بنابراین نگران آسیب دیدن آن در ماه های گرم و مرطوب تابستان نباشید. کاشی های سرامیکی در هر آب و هوای مرطوب مناسب خواهند بود.

سرامیک ها در طیف وسیعی از رنگ‌ها، بافت‌ها و سبک‌ها موجود هستند و می‌توان الگوهای آن را با استفاده از اندازه‌های کاشی انعطاف‌پذیر ساخت.

آنها همچنین ممکن است به گونه ای چاپ شوند که شبیه چوب های سخت و سنگ های طبیعی متعدد باشند. آنها تقریباً با هر طرح رنگی یا تمی سازگار هستند.

چه سایز کاشی مناسب تر است
هوم لند ایران
گریفیتس
پرسلان
کاشی مرجان
سینا کاشی
سرامیک البرز
کاشی خارجی

به لطف پیشرفت فناوری چاپ دیجیتال، اکنون می توانیم هر چیزی را روی کاشی های سرامیکی چاپ کنیم. کاشی های AGL دارای کاشی های سرامیکی در طرح ها و رنگ های بی شماری است.

کف سرامیک نه تنها به راحتی تمیز می شود، بلکه میکروب را نیز در خود جای نمی دهد، این ویژگی کاشی و سرامیک برای اداره یک کسب و کار خدمات عمومی مانند رستوران مفید است.

سطح سخت کاشی‌های سرامیکی باعث نفوذناپذیری آن‌ها می‌شود، به این معنی که در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند و کمتر مستعد ابتلا به میکروب‌ها و کپک‌ها هستند.

کفپوش کاشی سرامیکی گرما را به طور موثر جذب یا حفظ نمی کند. ممکن است در زمستان نسبتاً سرد شود.

وقتی این در خانه قرار می‌گیرد، وقتی صبح اول صبح روی کف‌های سرد پا می‌گذارند، پاهای شما دچار شوک می‌شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.