دفتر الگو خیاطی که به جامعه خیاطان به صورت رایگان عرضه می شود

اگر شغل شما به جلسات زیادی نیاز دارد، داشتن یک دفترچه یادداشت مانند دفتر الگو خیاطی اختصاص داده شده به سازماندهی یادداشت ها و اهداف به شما کمک می کند تا نکات اصلی خود را درک کنید.

دفترچه جلسه Rhodia برای شما مفید خواهد بود، چه دستیار یا مدیر اجرایی باشید که نیاز به هضم جلسات و بحث های طوفان فکری در محل کار دارید.

در هر یک از ۸۰ برگه، بخش‌های خط‌دار تاریخ، یادداشت‌ها و اقدامات خود را می‌بینید، بنابراین می‌توانید ایده‌ها و کارهایتان را کاملاً مرتب نگه دارید.

رودیا با جزئیات نارنجی خوش ذوق در هر صفحه، از کاغذ بدون اسید و صاف خود استفاده می کند که حتی با قلم های ژل و فواره ای نیز به خوبی کار می کند.

این نوت بوک علاوه بر تقسیم بندی صفحات مفید و کیفیت کاغذ عالی، مستحکم است. دارای یک حلقه دوقلو است که نه تنها به راحتی قابل ورق زدن است، بلکه در برابر گیر کردن و از هم پاشیدگی نیز مقاوم است.

وشش نیز روکش شده و ضد آب است، بنابراین به راحتی آسیب نمی بیند.

با قیمت پایین، می توانید پنج نوت بوک Muji در اندازه B5 را در این بسته مناسب تهیه کنید. این نوت‌بوک‌ها به دلیل قیمت مناسب، سبک و کیفیت، نوت‌بوک‌های عالی برای کار هستند.

مینیمال نوت‌بوک‌ها با صحافی با رنگ‌های مختلف و جلد قهوه‌ای عرضه می‌شوند. در همان ابتدا، ممکن است متوجه شوید که آنها کمی کوچکتر از نوت بوک های آمریکایی هستند و فقط 30 ورق خط دار دارند.

اما کیفیت کاغذ آنها عالی، صاف و مقاوم در برابر خونریزی است.

در واقع، شما قادر خواهید بود از اکثر قلم‌های فواره‌ای روی این کاغذ استفاده کنید، بدون اینکه نگران انتقال آن به پشت آن باشید.

صحافی دوخته شده و چسبانده شده آنها نیز نسبت به نوت بوک های مارپیچی که دارای صحافی های خم شونده و خم شونده هستند، بیشتر برای شما دوام می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.