لوله پلی اتیلن 4 اینچ بوکان که قدمت 2000 ساله دارد

لازم به ذکر است که با وجود لوله پلی اتیلن 4 اینچ بوکان حشرات به سطح نفوذ نمی کنند، و آن را به محیطی امن برای بازی کودکان تبدیل می کند، پلی اتیلن با چگالی بالا با مقاومت در برابر ضربه بسیار بیشتر از چوب، ماده مناسبی برای هر زمین بازی عمومی یا مدرسه ای است که در آن کودکان می دوند، می پرند و بازی می کنند.

با در نظر گرفتن این کاربردهای تجاری، حتماً مواد Tangent برای الوار پلاستیکی را بررسی کنید، ما الوار پلاستیکی HDPE محکم، بادوام و زیبایی را می فروشیم که برای کاربردهای مسکونی، تجاری، دریایی و صنعتی مناسب است.

ما محصولاتی را ارائه می دهیم که می توانید به آنها وابسته باشید که از نظر عملکرد و کیفیت در مقایسه با مواد دیگر بی رقیب هستند.

ما به نوآوری خود افتخار می کنیم، به همین دلیل است که محصولات ما از پلاستیک HDPE بازیافت شده ساخته شده اند تا راه حلی سبزتر برای هر کاربرد ارائه دهند.

بزرگ یا کوچک، هیچ پروژه ای وجود ندارد که چوب پلاستیکی ما نتواند از عهده آن برآید، تفاوت را در زیبایی، استحکام و طول عمر خواهید دید.

منتظر نباش! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چوب پلاستیکی HDPE ما و اینکه کدام محصولات برای کاربردهای مسکونی، تجاری، صنعتی یا دریایی شما بهترین هستند، اکنون تماس بگیرید.

زیبایی شناسی نیز از بین نمی رود. بافت و روکش چوب مانند یک تخته اسکله دریایی زیبا با دوام بیشتر و نگهداری کم را تضمین می کند.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا پلاستیک HDPE برای تجهیزات زمین بازی در فضای باز عالی است.

یکی، تمیز کردن آن آسان است، HDPE کثیفی را لکه دار و جمع نمی کند، بدون نیاز به مواد تمیز کننده تخصصی می توانید تجهیزات HDPE را به راحتی با آب و صابون تمیز کنید.

همچنین با ابزارهای معمول نجاری و تکنیک های ساخت CNC سازگار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.