سینی پلاستیکی بزرگ گرد ملکه ویکتوریا توسط دزدان حرفه ای مورد سرقت قرار گرفت

تکنیک‌هایی برای کاهش هزینه‌های مورد استفاده در زمینه خرید سینی پلاستیکی بزرگ گرد، افزایش سود با تنظیم بسته‌بندی با سینی‌های کاغذی در مقابل سینی‌های پلاستیکی، تغییر حالت معمولی به یاد ماندنی و فریب دادن مشتریان از اولین خرید.

تحریک اشتها ایجاد راحتی و اطمینان در خرید. تبدیل و افزایش ارزش محصول با بسته‌بندی سنتی بین سینی‌های کاغذی در مقابل سینی‌های پلاستیکی، اگرچه اجتناب‌ناپذیر است، اما به این معنی نیست که باید خسته‌کننده باشد.

بیایید نگاهی بیندازیم به بهترین ایده ها برای قرار دادن محصولات در سینی که با آنها آشنا هستیم تا محصول را کامل کنیم.

به دلیل بسته بندی خوب و اهمیت قرار دادن محصول می تواند تصویر را بهبود بخشد، هزینه ها را کاهش دهد و فروش را افزایش دهد.

فروش را با قرار دادن محصول در سینی های کاغذی جدید فتح کنید: هات داگ، کوفته، سوشی، تاکویاکی، دیم سام، وافل، نان، دونات و سینی میوه را به آسانی چرخاندن ساعت برجسته کنید.

انجام این کار تضمینی است که روشی است که کارآفرینان می توانند در بسیاری از مشاغل مانند تجارت پذیرایی، فست فود و تجارت کامیون مواد غذایی و غیره اعمال کنند.

سبزیجات تزئینی جدید را امتحان کنید: سعی کنید از سبزیجات و میوه‌ها برای تزیین غذاهایی که در فصل غیرمنتظره هستند، مانند دانه‌های انار، میوه‌ها/سبزیجات ترد، گل‌های خوراکی، فلفل دلمه‌ای کوچک، پرتقال و غیره برای رنگ دادن استفاده کنید. چشم مشتری را املا کنید. و ایجاد تازگی برای محصول

با رنگ تعادل و تمایز ایجاد کنید: اندازه، رنگ و نسبت چیدمان محصول روی سینی های کاغذ سینی های پلاستیکی بسیار مهم هستند.

اگر بیش از حد، بیش از حد یا خیلی سفت قرار دهید. ممکن است ظاهر محصول را غیرجذاب کند مخصوصاً در تجارت مواد غذایی، ممکن است اسکوپ کردن و خوردن آن برایتان ناخوشایند باشد.

سینی کاغذ در مقابل سینی پلاستیکی، انتخاب کنید تا بنگ ایجاد کنید
ارائه مشخصات سینی کاغذ در مقابل سینی های پلاستیکی جهت تصمیم گیری خرید:

روکش پلی اتیلن از دو طرف برای جلوگیری از تراوش آب، ایمن بدون مواد شیمیایی، پوشش داده نشده با پلی اتیلن اگر چیزهای داغ قرار دهید، ممکن است بقایای مواد شیمیایی وجود داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.