کفش مجلسی زنانه نگین دار در کشورهای عربی به حراج گذاشته شد

وقتی صحبت از تغییر کلی استایل به میان می آید، کفش مورد علاقه همه خانم ها یعنی کفش مجلسی زنانه نگین دار در اینجا آمده است. در واقع، یک جفت کفش پاشنه بلند تأثیر زیادی در نشان دادن شما دارد.

اگرچه تقریباً تمام مدل‌های کفش‌های زنانه دارای پاشنه‌های بیشتر یا کمتری هستند، کفش‌های پاشنه بلند معمولاً ۳ تا ۴ اینچ بیشتر به قد اصلی شما اضافه می‌کنند.

به همین دلیل است که زنان کوتاه قد اغلب کفش های پاشنه بلند را برای موقعیت های مختلف ترجیح می دهند.

با این حال، کفش های پاشنه بلند، کفش های فانتزی هستند که مخصوص مهمانی ها طراحی شده اند.

آیا به دنبال یک جفت کفش پاشنه بلند می گردید که راحت و بالشتک باشد و در عین حال به همان اندازه شیک باشد؟ هیچ چیز نمی تواند پاشنه های پلت فرم را شکست دهد.

آنها کفش های پاشنه بلند با ارتفاع 3-10 سانتی متر هستند. چیزهایی که باید به خاطر داشته باشید، آنها بسیار خوش ساخت هستند و بنابراین کمی گران هستند.

کفش

اگرچه این پاشنه‌ها در داخل راحت هستند، اما اگر زودتر تمرین نکنید، راه رفتن با آن‌ها دشوار است.

اگر چه چکمه‌های تا مچ پا در اوایل محبوب‌تر بودند، اما امروزه، چکمه‌های تا ران مرسوم هستند. طول آنها به اندازه وسط ران شماست.

در نتیجه، می‌توانید این چکمه‌ها را حتی زمانی که برف شدید می‌بارد بپوشید و همچنان در داخل احساس گرما کنید.

از نظر شیک بودن، کفش‌های رکابی کفش‌هایی هستند که همیشه میله را تا این حد بالا می‌برند. دارای پاشنه بلند بلند و نازک است.

با این حال، ارتفاع پاشنه از 2.5 سانتی متر تا 25 سانتی متر متغیر است.

با وجود اینکه یکی از پر زرق و برق ترین کفش های تاریخ است، گاهی اوقات یک جفت کفش رکابی می تواند حساب بانکی شما را خالی کند. پس خانم ها مراقب باشید!