کاشی و سرامیک استخری موجب ازدواج یک دختر و پسر شد

فرآیند انجام کاشی و سرامیک استخری را می توان به شش مرحله تقسیم کرد. با تخلیه و تمیز کردن استخر، اندازه گیری، گچ کاری و استفاده از ملات نازک برای نصب کاشی ها شروع کنید.

استخر خود را خالی کنید و اجازه دهید کاملا خشک شود. قبل از شروع کاشی کاری، هرگونه آلودگی، برگ یا رطوبت را تمیز کنید.

اندازه گیری های استخر خود را از جمله طول هر ضلع یا گوشه عجیب و غریب و عمق استخر انجام دهید.

گچ را با استفاده از گچ استخر و افزودنی که با آن خریداری کرده اید، به همراه آب کافی برای غلیظ شدن ملایم مخلوط کنید.

پس از خیس کردن بستر در معرض، که از خشک شدن سریع گچ و ترک خوردن آن جلوگیری می کند، با استفاده از چاقوی بتونه، گچ را روی استخر پخش کنید.

کاشی

مطمئن شوید که یک پوشش یکنواخت بزنید و فضای کافی برای کاشی ها و یک لایه ⅛ – اینچی از ملات نازک بگذارید. بگذارید گچ یک روز کامل خشک شود.

سپس ملات نازک استخر را با افزودنی و آب آنقدر مخلوط کنید تا به غلظت پوره سیب زمینی برسد. آن را در یک لایه ضخیم ⅛ اینچ با ماله بریده بر روی استخر پخش کنید.

با استفاده از یک ماله بریده، یک لایه نازک از مجموعه نازک را در پشت هر کاشی قبل از فشار دادن آنها در موقعیت خود پخش کنید.

همه آنها باید با یکدیگر همسطح باشند و بین کاشی ها فاصله یکسانی وجود داشته باشد. بگذارید یک تا دو روز بماند.

در نهایت، دوغاب را با ریختن نیمی از دوغاب کاشی استخر در ظرفی جداگانه، اضافه کردن نیمی از باندر و هم زدن آب کافی برای مخلوط کردن مخلوط کنید.

می توانید دوغاب را با استفاده از انگشتان خود، بطری فشرده، ماله یا هر وسیله ای که مناسب می دانید قرار دهید. آن را بین کاشی ها قرار دهید، با استفاده از یک پارچه برای تمیز کردن کاشی ها و یک اسفنج مرطوب برای حذف دوغاب اضافی.

هر بار فقط بخش های کوچکی را دوغاب کنید و در حین کار تمیز کنید. پس از اتمام کل استخر، اجازه دهید دوغاب حداقل 72 ساعت خشک شود.