ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان سبب بروز زلزله در کرمان شد

محصولات سقف فلزی گالوانیزه مانند ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان همیشه در هر بازاری در دسترس نیستند. مناطقی از ایالات متحده وجود دارد که بیشتر از محصولات گالوانیزه استفاده می کنند، از جمله مناطقی که کشاورزی و کشاورزی در آنها برجسته است.

اکثر تولیدکنندگان به عنوان اکثر محصولات ارائه شده خود به Galvalume نقل مکان کرده‌اند، زیرا دوام بیشتری دارد و مزایای بیشتری برای صاحبان ملک فراهم می‌کند.

یکی از آخرین مواردی که باید به آن توجه کرد این است که موفقیت هر سقف فلزی، از جمله سقفی که از فولاد گالوانیزه ساخته شده است، کاملاً به انتخاب نصاب مناسب بستگی دارد.

یک نصاب خوب می تواند به شما بگوید که آیا گالوانیزه گزینه مناسبی است یا اینکه فلز دیگری برای دارایی، محیط، بودجه و موارد دیگر مناسب تر است.

برای کمک به تصمیم خود، به خاطر داشته باشید:

ورق

گالوانیزه حدود 15 تا 20 سال قبل از اینکه زنگ قرمز فراگیر شود و باعث خرابی سقف شود، دوام می آورد. این تقریباً نیمی از طول عمر سقف Galvalume است، حتی اگر گالوانیزه اغلب گرانتر است.

فولاد گالوانیزه معمولاً برای کاربردهای سقف فلزی مهر و موم شده استفاده می شود، زیرا شکل پذیر است و کمی راحت تر از Galvalume شکل می گیرد.

فولاد گالوانیزه گزینه بهتری برای حبس حیوانات است، به خصوص زمانی که به اندازه کافی تهویه شود.

فولاد گالوانیزه برای استفاده در هیچ سازه ساحلی توصیه نمی شود.

فولاد گالوانیزه دارای ضمانت زیرلایه نیست (در شفیلد متالز، ما همیشه توصیه می کنیم در صورت امکان، یک محصول دارای ضمانت انتخاب کنید).

شفیلد متالز به آموزش مشتریان و خریداران بالقوه اختصاص داده شده است تا آگاهانه ترین تصمیم را در مورد بهترین مواد فلزی برای پروژه سقف فولاد گالوانیزه یا موارد دیگر بگیرند.

چه یک حرفه ای در صنعت سقف، معمار یا صاحب ملک باشید، ما می توانیم با شما همکاری کنیم تا محصول مناسب برای پروژه خود را انتخاب کنید.