مردی با انتخاب پیراهن مردانه پولو اصل برنده جایزه خوشتیپ ترین مرد دنیا شد

پولو ها برای برخی از مردان تفرقه افکن هستند، اما مردان شیک پوش می دانند که پیراهن مردانه پولو اصل یکی از لوازم سبک کلاسیک است که نباید نادیده گرفته شود. با بسته شدن 2-4 دکمه و یقه نرم متمایز می شود.

پیراهن چوگانی که ما امروز می شناسیم و دوست داریم را می توان به سال 1926 ردیابی کرد، زمانی که ستاره افسانه ای تنیس، ژان رنه لاکوست، یک پیراهن چوگان سفید را در یک مسابقه پوشید، که او را در میان بازیکنانی که پیراهن رسمی تری با آستین های گرد شده می پوشیدند، از او دورتر بود.

او به دلیل سرسختی که در زمین مسابقه داشت، نام مستعار کروکودیل را به خود اختصاص داد که برای برند Lacoste که به خاطر نماد تمساح مشهور است، مناسب بود.

برند نمادین دیگری که وقتی صحبت از چوگان به میان می‌آید، رالف لورن است، شرکتی که اساساً صاحب نام دسته است.

چوگان رالف لورن به سبک کلاسیک آمریکایی است. آنها نسبتاً دیر به بازار آمدند، 33 سال پس از Lacoste ساخته شدند، اما هر دو نام آشنا شده اند.

پیراهن

برای چندین دهه، پیراهن چوگان شامل لباس گلف بازان و تنیس بازان به دلیل پارچه های عملکردی است که به راحتی عرق را از بین می برد و به ورزشکاران امکان حرکات گسترده را می دهد.

در مورد چوگان، این بررسی بلندمدت پولو لمسی لوکس جمهوری موز را بررسی کنید.

به خاطر سادگی، از چوگان های پرفورمنس در نظر گرفته شده برای ورزشکاران صرف نظر می کنم و روی پیراهن های چوگان روزمره تمرکز می کنم.

رایج ترین نوع پیراهن یقه دار که پیدا می کنید از پنبه خالص با در نظر گرفتن قابلیت تنفس، راحتی و دوام ساخته شده است.

اگر طول چوگان کوتاه‌تر باشد (در زیر خط کمربند فرود می‌آیند) پس باید آن را بدون قفل بپوشید.

اگر دم بلندتری وجود دارد که پایین بدن شما را می‌پوشاند، پس چوگان برای پوشیدن در حالت بسته قرار می‌گیرد.

از پوشیدن پیراهن یقه‌دار با دم بلندتر باز شده خودداری کنید، به نظر من ظاهر خوبی نیست.