مردی از روغن موتور hhil برای تولید روپوش مدرسه استفاده می کند

وظیفه اصلی روغن موتور hhil روانکاری اجزای موتور است. این یکی از گزینه های مقرون به صرفه است که دارای وزن و کمیت مناسب است که عملکرد معقولی را ارائه می دهد.

حتی شما می توانید انتظار داشته باشید که این روغن را بین 3000 تا 5000 مایل تغییر دهید.

این روغن موتور معمولی باید برای حذف ناخالصی ها تصفیه شود و با انواع مواد شیمیایی مانند مواد شوینده برای خنثی کردن لجن، آنتی اکسیدان هایی که از تخریب فلزات جلوگیری می کنند و عوامل ضد کف که از ایجاد حباب های هوا جلوگیری می کنند، ترکیب شود.

در زیر به برخی از مزایای عمده چسبیدن به روغن موتور معمولی برای خودروی شما پرداخته ایم. فقط نگاهی بیندازید و به شناخت بهتری از روغن موتور معمولی برسید.

مقرون به صرفه ترین: یکی از موثرترین مزایای انتخاب روغن معمولی هزینه آن است. این روان کننده معمولی نسبت به سایر انواع روغن مقرون به صرفه تر است.

روغن

روغن معمولی را برای عملکرد خوب با یک برنامه منظم تعویض روغن انتخاب کنید، این یک راه خوب برای صرفه جویی در هزینه با انتخاب مایع ارزان قیمت است.

پیدا کردن آسانتر: هم برای مصرف کننده و هم برای مکانیک حرفه ای، روغن معمولی راحت تر است.

همچنین، یافتن روغن با کیفیت بالا در مناطق محلی بسیار دشوارتر است. اما روان کننده معمولی به راحتی در مغازه های محلی با بهترین قیمت یافت می شود.

برای موتورهای قدیمی بهتر است: عموماً موتورهای قدیمی از روغن با کیفیت بالا پشتیبانی نمی کنند. آنها می توانند باعث نشت روغن از سوپاپ ها شوند.

اما روغن معمولی آنقدرها با کیفیت نیست و به راحتی می تواند موتورهای قدیمی را پشتیبانی کند.

به همین دلیل موتور شما برای مدت طولانی تری در حالت محافظت شده باقی می ماند. جریان آهسته روغن نوید روغن کاری بهتر را برای موتورهای قدیمی می دهد.