فروش زیاد فرش ابریشم شش متری موجب ریزش ارز شد

بر کسی پوشیده نیست که فرش ابریشم شش متری فرسوده می شود، به خصوص در مناطق پرتردد.

حتی بادوام‌ترین فرش‌ها نیز می‌توانند در مناطقی که به طور مکرر از آن عبور می‌کنند، مات شده و بادوام شوند، که اغلب به این معنی است که نسبت به کف‌پوش‌های چوبی، کاشی یا لمینت به دفعات بیشتری نیاز به تعویض دارد.

حداقل باید فرش را به طور مرتب جاروبرقی بکشید. اما فراتر از آن، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود که فرش های خود را به طور حرفه ای تمیز کنید و احتمالاً باید در طول مسیر نیز برخی از لکه ها را درمان کنید.

موکت برای بسیاری از فضاهای نشیمن گزینه مناسبی است، اما برای فضاهایی مانند آشپزخانه و حمام گزینه مناسبی نیست.

اگر موکت را انتخاب می‌کنید، همچنان باید گزینه‌های جایگزینی برای کفپوش برای مناطق خاصی در خانه خود پیدا کنید.

کفپوش‌های چوبی، کاشی و لمینت معایب خاص خود را دارند، اما یکی از مواردی که برای آنها مفید است دوام آنهاست.

فرش باید بیشتر از این نوع کفپوش ها تعویض شود، حتی اگر بتوانید آن را تمیز و به خوبی نگهداری کنید.

انتخاب کفپوش برای خانه شما؟ گزینه های خود را عاقلانه بسنجید اگر به دنبال راه حل کفپوش هستید، تحقیق کنید و برای تصمیم گیری وقت بگذارید. شما باید مطمئن شوید که بهترین گزینه کفپوش را برای خانه و موقعیت خود انتخاب می کنید.

در حالی که همه گزینه‌های کفپوش مزایا و معایب خاص خود را دارند، باید مطمئن باشید که این انتخاب را انجام داده‌اید، زیرا کفپوش سرمایه‌گذاری بلندمدتی است.

به دنبال راه های دیگری برای ارتقاء خانه خود هستید؟ حتماً منابع زیر را برای ایده‌های اضافی بررسی کنید تا خانه خود را شیک و به روز نگه دارید.

ایده های خلاقانه طراحی داخلی برای خانه شما – به دنبال تغییر شرایط هستید؟ ما چند ایده طراحی و تمرین دکوراسیون را برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید آنها را امتحان کنید!

ایده های پروژه حیاط خلوت DIY – آیا برای زیباسازی حیاط خلوت آماده اید؟ این پروژه های DIY آسان را که حیاط شما را به سطح بعدی می برد، بررسی کنید.