دفتر پاپکو 100 برگ که می تواند حافظه انسان ها را پاک کند

شما از دفترها مانند دفتر پاپکو 100 برگ برای مدرسه، فهرست کارها، یادداشت های روزانه و یادداشت های جلسه استفاده می کنید. نوت بوک یکی از بزرگترین اختراعات تمام دوران است! این موردی است که کمک زیادی به جایگاه ما در جهان امروزی کرده است.

چه کسی فکر کرد تکه های کاغذ را به هم بچسباند؟ آیا نوشتن در آینده با تکنولوژی منسوخ خواهد شد؟ وقت آن است که چند کلمه را به تاریخچه نوت بوک اختصاص دهیم!

دفترچه یادداشت یکی از لوازم اصلی بازگشت به مدرسه است، اما برای کاشفان، مخترعان و متفکران بزرگ نیز ضروری بود. در طول سال ها طرح های متمایز زیادی داشته است.

جان تتلو حق اختراع یک ماشین خط کشی را دریافت کرد. این اختراع خطوط را بر روی کاغذ ایجاد کرد، که نجات دهنده بود، همانطور که قبلاً خطوط باید خسته کننده با دست کشیده می شد.

قدیمی ترین دفتر خاطرات جیبی شناخته شده به سفر لوئیس و کلارک به غرب بازمی گردد. توماس جفرسون خرید لوئیزیانا را نهایی کرده بود و از کاوشگران خواسته بود تا در مورد مناطق جدید یادداشت برداری کنند.

دفتر

توماس دبلیو هالی، کارگر 24 ساله کارخانه کاغذ، از ضایعات باقی مانده برای ساخت اولین پدهای قانونی استفاده کرد.

ایده او به درخواست یک قاضی محلی که عاشق کاغذ زرد و تمام فضا برای یادداشت هایش بود، مطرح شد.

گفته می شود که دفترچه یادداشت مارپیچی برای اولین بار وارد بازار شده است. ادوارد پودوسک، مخترع انگلیسی با حق ثبت اختراعات زیادی به نام خود، اغلب برای این اختراع شناخته می شود.

دانش آموزان ژاپنی یادداشت های خود را در پدهای کاغذی بانک زندگی ثبت کردند. کاغذ داخل آن بسیار با کیفیت است و توسط کارخانه کاغذسازی میتسوبیشی ساخته شده است که از سال 1799 شروع به کار کرده است.

یک نوت بوک که در نتیجه کمپین Kickstarter ارائه شد. این مجله تعاملی بین کاغذ و نوشتن دیجیتال جابجا می شود و به شما امکان می دهد یادداشت های خود را جستجو کنید، آنها را از طریق ویدیو پخش کنید و نوشته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.