با گلدان پلاستیکی مستطیلی رنگی حشرات را از خانه دور کنید

جایی که یک گلدان پلاستیکی مستطیلی رنگی را قرار می دهید یک عنصر مهم است که باید هنگام انتخاب یکی از آنها برای خرید در نظر بگیرید. شما قطعه‌ ای می‌خواهید که از موادی ساخته شده باشد که بتواند عناصری را که در آن قرار می‌دهید (نور خورشید، خاک، باد، باران و غیره) کنترل کند.

همچنین اندازه‌ای داشته باشد که در عین عملکرد و عملکرد عالی به نظر برسد. فضای زیادی (یا خیلی کم) را اشغال نمی کند.

به عنوان مثال، اگر گلدان شما در مکانی با نور طبیعی زیاد خورشید قرار دارد، یک قطعه شیشه ای شفاف یا رنگی که می تواند به زیبایی این نور را منعکس کند، شگفت انگیز به نظر می رسد.

گلدان

اگر قطعه ای می خواهید که بتوانید در داخل و خارج از خانه از آن استفاده کنید، چیزی مقاوم در برابر آب و هوا مانند ظروف سنگی، سیمان، شیشه یا رزین می خواهید.

سبک های کلاسیک گلدان گل مانند گلدان های دسته گلی یا استوانه ای گزینه های همه کاره ای هستند که می توانید با موفقیت روی هر میز خانه خود قرار دهید.

همه گلدان ها، صرف نظر از جنس یا سبک آنها، هر از گاهی باید تمیز شوند. برای قطعاتی که فقط در داخل خانه و برای پرکننده های خشک استفاده می شوند، فقط یک گرد و غبار سریع از اینجا و آنجا تا آنجا که تمیز کردن معمولی انجام می شود، کار را انجام می دهد.

گلدان هایی که بلند و باریک هستند یا شکل عجیبی دارند ممکن است تمیز کردن کامل آنها دشوار باشد، زیرا نمی توانید دست خود را تا انتها داخل آنها ببرید، اما راه هایی برای رفع آن وجود دارد.

برای اکثر گلدان ها، یک ترکیب ساده از آب گرم و یک صابون ملایم معجزه می کند. واضح است که هر قطعه ای که در فضای باز استفاده می کنید کمی کار بیشتری را برای حفظ شکل آن به کار می گیرد.

اما می توان عمر هر گلدانی را فقط با از بین بردن کثیفی و کثیفی در زمان تشکیل تا حد زیادی افزایش داد.