با شامپو بدن شون پوست خود را از نیش حشرات نجات دهید

استفاده از شامپو بدن شون یک فرآیند آسان و ساده است. ابتدا بدن خود را با آب گرم خیس کنید. این کار به باز کردن منافذ پوست شما کمک می‌کند و به شامپو اجازه می‌دهد تا به عمق پوست شما نفوذ کند، برخلاف شستشوی سطح.

هنگامی که بدنتان خیس شد، شامپو را روی بدن خود بمالید و به آرامی آن را به مدت چند دقیقه روی پوست خود ماساژ دهید.

این به کارکردن شامپو روی پوست شما کمک می‌کند و آلودگی و چربی را از بین می‌برد. هنگامی که شامپو را وارد بدن خود کردید، آن را کاملا با آب گرم بشویید.

حتما آبکشی کنید تا تمام شامپو از بین برود. در نهایت، حمام خود را با یک مرطوب کننده دنبال کنید تا تعادل طبیعی چربی را در پوست خود بازیابی کنید.

شامپو بدن برای کار بر روی مو طراحی نشده است. شامپو بدن به طور خاص برای پوست و بدن فرموله شده است و به اندازه کافی قوی نیست که به طور موثر موها را تمیز کند.

شامپو

موها به شامپوی خاصی نیاز دارند زیرا باید به اندازه کافی قوی باشند تا آلودگی، چربی، تجمع محصول و باقیمانده‌ها را از بین ببرد و در عین حال رطوبت مو را حفظ کرده و پوست سر را سالم نگه دارد.

شامپوهای مو به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ملایم اما مؤثر باشند و حاوی سورفکتانت‌های ملایم برای تمیز کردن موها بدون از بین بردن روغن‌های طبیعی، ویتامین‌ها و مواد معدنی آن هستند.

شامپوهای بدن همچنین می توانند رطوبت و روغن طبیعی مو را از بین ببرند و منجر به خشکی و آسیب شوند، بنابراین استفاده از شامپو بدن برای موهایتان توصیه نمی شود.

وقتی صحبت از دوش گرفتن به میان می‌آید، بیشتر به ترجیحات شخصی مربوط می‌شود که تصمیم می‌گیرید کدام محصول اول استفاده شود: شستشوی بدن یا شامپو.

به طور کلی توصیه می شود ابتدا از شامپو برای موهای خود  و سپس برای شستشوی بدن از شامپو بدن استفاده کنید.