با خوردن شکلات شیری روشن روی آب راه می روید

برای سال‌های متمادی، تولیدکنندگان شکلات سعی کرده‌اند در زمان تولید شکلات شیری روشن هزینه‌های خود را کاهش دهند. از آنجایی که شکلات شیری در درجه اول چربی است، گاهی اوقات شکلات سازان مقداری از کره کاکائو را جایگزین چربی ها و روغن های ارزان تر می کنند.

علاوه بر این، بسیاری از شکلات سازها از کره کاکائو استفاده می کنند که سفید شده و یا بو داده شده است.

سفید کردن باعث می شود شکلات تخته ای سفید بسیار روشن تر شود و فرآیند خوشبو کردن تقریباً تمام عطر طبیعی کره کاکائو را از بین می برد.

با این حال، با افزایش روزافزون شکلات‌ فروشی‌های صنایع دستی، شکلات‌سازان شروع به بازگشت به سمت شکلات‌های شیری طبیعی کرده‌اند.

شکلات شیری در پخت و پز و پخت روزانه شما بسیار متنوع است. احتمالا اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که با چیپس شکلات سفید کوکی درست کنید.

به خاطر داشته باشید که اکثر چیپس های شکلات شیری که در فروشگاه پیدا می کنید اغلب دارای مواد اضافه شده ای هستند که به آنها کمک می کند شکل کوچک و نوک تیز خود را در طول فرآیند پخت حفظ کنند.

شکلات

به دلیل حجم بالای کره کاکائو در شکلات شیری، نقطه ذوب نسبتا پایینی دارد، بنابراین چیپس پخت به کمک کمی از مواد اضافی برای حفظ شکل و بافت خود در فر نیاز دارد.

اگر آن مشخصات طعم و بافت را دوست دارید، ما می گوییم، آن را دنبال کنید! به عنوان مثال، شیرینی پیکان شکلاتی سفید لذیذ ما، بهترین هدیه را برای عزیزانی که در دور زندگی می کنند، می سازد.

در غیر این صورت، همیشه می‌توانید یک تخته شکلات شیری را خرد کنید تا تکه‌های بزرگ‌تر و نرم‌تری از شکلات شیری در کوکی‌هایتان داشته باشید.

علاوه بر این، شکلات شیری در فوندو یا برای فرو بردن توت فرنگی به خوبی ذوب می شود. می توانید آن را کاراملی کنید تا یک خوراکی خوشمزه به نام شکلات طلایی یا بلوند شکل بگیرد.

همچنین بافت و طعم فوق العاده و کاملی به موس، بستنی، گاناش و کیک می دهد.

فقط به خاطر داشته باشید که ممکن است مجبور شوید مقدار چربی و شکر موجود در شیرینی های خود را تنظیم کنید تا چربی و شکر اضافی موجود در شکلات شیری در نظر گرفته شود.