با تشک تخت تک نفره به اعماق دریا سفر کنید

یک تشک فوق العاده در حقیقت تشک تخت تک نفره است که اندازه آن ¾ است، همچنین به عنوان یک تشک کوتاه شناخته می شود. یک تشک فوق العاده یک نفره چند نام دارد.

وقتی وارد یک نمایشگاه تشک می شوید، احتمالاً توسط فروشنده ای بیش از حد متعصب به استقبال شما می رود که می خواهد گران ترین تخت روی زمین را به شما بفروشد.

با این حال، دراز کشیدن روی تشک برای چند ثانیه زیر نور فلورسنت و چشم هوشیار یک فروشنده، تصور درستی از احساس تخت خواب در خانه به شما نمی دهد.

و اگر شبیه اکثر مردم هستید، وقتی زمان خرید یک تخت جدید فرا می رسد، تمایل دارید به دنبال چیزی باشید که آخرین بار خریده اید.

در عوض، ممکن است زمان آن رسیده باشد که همه گزینه های خود را در نظر بگیرید. با وجود صدها سازنده و ترکیب مواد بی‌شماری، دانستن اینکه از کجا شروع کنید می‌تواند بسیار دشوار باشد.

تشک

این راهنما همه انواع تشک‌هایی را که در فروشگاه‌ها یا آنلاین پیدا می‌کنید، تشریح می‌کند، و باید به شما کمک کند تا انتخاب‌های خود را برای یافتن بهترین نوع تخت برای خود محدود کنید.

تشک های فنری داخلی از اوایل دهه 1900 وجود داشته است. برخلاف تخت‌های مموری فوم، این تشک‌ها حاوی سیم‌پیچ‌های فولادی هستند که با وارد کردن وزن روی آن‌ها فشرده می‌شوند.

شکل، اندازه و تعداد سیم پیچ ها در بستر فنر داخلی می تواند متفاوت باشد. به عنوان یک قاعده کلی، کویل بیشتر به معنای کیفیت بالاتر و پشتیبانی بیشتر است.

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این نوع تختخواب، مقرون به صرفه بودن آن است. با این حال، تخت‌های فنری داخلی سریع‌تر فرسوده می‌شوند و ممکن است لازم باشد زودتر از تخت‌خواب‌های دیگر آن را تعویض کنید.

همچنین ممکن است هنگام حرکت روی تخت، صدای جیر جیرهای شنیدنی را تجربه کنید، که می تواند حواس شما را پرت کند. چهار نوع کویل در این تخت ها یافت می شود: پیوسته، بونل، افست و روکش دار.