افتتاح خط تولید برترین کالا شناخته شده تولید ایران

بسیاری از کالاهای ایرانی به کشورهای همسایه صادر می شوند. از این رو برخی از این کالاها از طرفداران زیادی خارج از ایران نیز برخوردار هستند. خط تولید برترین کالا شناخته شده تولید کشور ایران به زودی افتتاح می شود.

سفره قلمکار

منظور از سفره قلمکار خام نیز همین پارچه های مناسب برای قلمکاری هستند، سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که استفاده از سفره قلمکار خام چه مزایایی دارد؟ در پاسخ به این سوال لازم است بیان کنیم که شما با استفاده از این نوع سفره شش نفره به راحتی می توانید از یک سری مزایای بی نظیر بهره مند شوید.

زعفران گلخانه ای

طرح پرورش زعفران گلخانه ای برای نخستین بار توسط کشور چین در سال 2006 به ثبت رسید این طرح در ابتدا توسط افراد ماهر و خبره در امر پرورش زعفران، یک طرح نادرست و ناکارآمد تلقی شد اما بعدها با میزان خرید زعفران گلخانه ای از جمله زعفران ریاسی بسیار مورد توجه همگان قرار گرفت و به سرعت طرح ریزی پرورش پروژه زعفران گلخانه ای در همه کشورها شروع شد چرا که این طرح بسیار سوددهی خوب و مناسبی دارد.

ست سرم

ست سرم یکی از محصولات پر کاربرد در مراکز درمانی و بیمارستانها می باشد که جهت عمل تزریقات به کار برده می شود و اکثر متقاضیان این محصول، درمانگاه ها و بیماستانها هستند که آن را به صورت عمده خریداری می کنند. ست سرم عمده در بیشتر فروشگاه ها و مراکز فروش تجهیزان طبی و پزشکی فروخته می شود و خرید آن به راحتی امکان پذیر است اما نکته اصلی این است که قیمت ست سرم در همه فروشگاه ها یکسان نمی باشد و برخی از مراکز هستند که ست سرم را با نرخ ارزانتری به فروش می رسانند.

بتن آرمه

یکی از مصالح ساختمانی پر کاربرد در صنعت ساختمان سازی و ساخت بنا، بی شک بتن می باشد، این ماده انواع مختلف دارد که یکی از مقاوم ترین شکل از بتن، بتن آرمه می باشد که در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، یزد و مشهد با توجه به استفاده گسترده از آن در عملیات اجرایی ساخت ساختمان، جاده و بزرگراه، تاسیسات بیمارستانی، نظامی و ساخت بلوک و غیره به فروش می رسد.