استفاده از لباس کار ست ورک در نانوایی ها

از نظر تاریخی، کسانی که در معدن زغال سنگ کار می کردند لباس کار ست ورک می پوشیدند. آنها مجبور بودند از داخل جعبه آتش یک قطار بخار بالا بروند تا زغال سنگ را در آن بیل کنند.

بنابراین پوشیدن لباسی بدون شکاف در وسط به جلوگیری از ورود دوده به نیمه پایین لباس کمک می کرد.

همچنین گیر افتادن دور کمر در حین مانور دادن در داخل یک مکان محدود و همچنین گیرکردن دم کت هنگام خروج به عقب را از بین برد.

اما در دوران مدرن، این لباس را می توان به تنهایی یا روی لباس پوشید تا هم از شخص و هم از لباس محافظت کند.

اکنون برای بخش های مختلف ساختمانی و صنعتی که به منظور محافظت از بدن از مچ پا تا مچ دست انجام می شود، ضروری است.

آنها ملزومات اساسی محافظت، گرما و تنفس را برآورده می کنند تا کارگران به خوبی از هر گونه آسیب ناشی از آتش شعله، آب و سایر مواد خطرناک محافظت شوند، همچنین به عنوان یک مقاومت در برابر این مواد عمل می کند.

لباس

روتختی برای کارگران در طیف وسیعی از صنایع، از جمله کشاورزی، پتروشیمی، مواد غذایی، مکانیک، مهندسی، پزشکی و واکنش اضطراری، آتش نشانی و ایمنی، و سایر صنایع کارگر بر ضروری است.

بنابراین، با توجه به هدفی که دارد، روپوش‌ها به‌عنوان یک لباس بیرونی گشاد طراحی شده‌اند که تمام بدن شما را می‌پوشاند و از آن‌ها در برابر شرایط کاری خطرناک محافظت می‌کند.

آنها هم آستین بلند و هم کوتاه دارند و با توجه به راحتی کاربر و ویژگی های شغلی که انجام می دهد استفاده می شوند.

توصیه می‌شود که روپوش‌ها را بالای سایر لباس‌هایی که می‌پوشید بپوشید، داشتن این لایه پایه از هرگونه ساییدگی ناخواسته جلوگیری می‌کند و راحتی را فراهم می‌کند.

روپوش ها از طیف وسیعی از مواد مختلف ساخته شده اند. با این حال، اغلب از مخلوط پنبه و پلی استر ساخته شده است که منجر به ایجاد لباس های محافظ تنفسی و بادوام می شود که به عنوان یک سد محافظ در برابر آلاینده های خطرناک عمل می کند.