استفاده از بشکه فلزی سلفچگان در گذشته به عنوان کمد برای نگهداری البسه

شاید به دلیل تجربه ناکافی در بازار، یا تغییرات مکرر در تامین‌کنندگان مواد اولیه بشکه فلزی سلفچگان در جستجوی ارزان‌ترین، یا عدم تامین کامل فضای انبار برای ذخیره‌سازی ذخایر خام.

متاسفانه در پنج سال گذشته کمبود مواد اولیه سیستماتیک شده و حداقل دو بار در سال اتفاق می افتد. در نتیجه، بسیاری از شرکت‌های تولیدی هر بار برای این کار آماده نیستند:

مواد: علت هر چه که باشد، اولین کسانی که آسیب می بینند مشتریانی هستند که به دلیل شکست محصول و خطر اختلال در تولید، باید فوراً به دنبال تامین کنندگانی بگردند که حداقل دو بار در سال بتوانند نیازهای آنها را برآورده کنند.

اگر در مورد رقابت در بازار تولید کنندگان بشکه و به ویژه بشکه های با دو سوراخ تخلیه با ظرفیت بیش از 200 لیتر صحبت کنیم، تصویر به این صورت است:

در بازار روسیه، می توانید چندین تولید کننده بزرگ را مشاهده کنید، بسته بندی فلزی در اندازه بزرگ به طور همزمان، از جمله دفاتر نمایندگی شرکت های خارجی، و تنها سازنده روسی درام های پلی اتیلن، کارخانه محصولات کانتینری واقع در سامارا است که بشکه هایی را با نام L-Ring تولید می کند.

با ظرفیت 227 لیتر. با فرکانس مشخصی در بخش بسته بندی پلی اتیلن (تولید قوطی، بشکه، درام، قوطی) شرکت های کوچکی ظاهر می شود که سعی در شروع تولید صنعتی ظروف یورو، مشابه محصولات کارخانه سامارا دارند.

این شرکت‌ها عمدتاً از تجهیزات چینی و ترکی استفاده می‌کنند و نمی‌توانند از کیفیت مناسب محصولات اطمینان حاصل کنند.

(از جمله به دلیل استفاده از مواد اولیه ارزان‌قیمتی که اینگونه تولیدکنندگان یا به منظور صرفه‌جویی در هزینه خریداری می‌کنند، اما این وضعیت به معنای غیبت کامل بازیکنان بزرگ و پایدار در بازار درام های پلاستیکی نیست، بلکه برعکس، به شناسایی پایدارترین رهبران در بخش کمک می کند.

درام های پلی اتیلن کمتری برای انتقال همان مقدار مایع مورد نیاز است.

علاوه بر این، تعداد مساوی بشکه های فلزی و پلاستیکی در وسایل حمل و نقل استاندارد (کامیون، کانتینر، واگن های راه آهن) قرار می گیرد.